Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Dydaktyczne » Gry i pomoce » Gra dydaktyczna Alexander SPORT & FUN SIÓDME POTY LIGHT
Gra dydaktyczna Alexander SPORT & FUN SIÓDME POTY LIGHT

Gra dydaktyczna Alexander SPORT & FUN SIÓDME POTY LIGHT

Kod producenta: ALEX542

Stan produktu: Nowy

Waga: 0,00 kg


  • Opis produktu
  • Recenzje produktu (0)
„Siódme Poty” to energiczna gra, w której poruszmy się po planszy, zbieramy puzzle, ale przede wszystkim wykonujemy ćwiczenia fizyczne. Gracze zmagają się nie tylko z przeciwnikami, ale także z własnym ciałem. Zwycięzcą zostaje ten, kto jako pierwszy ułoży wszystkie elementy układanki. Jak zdobyć puzzle i wygrać grę? Plansza po której poruszamy się za pomocą pionków zawiera pola z ikonkami różnych aktywności fizycznych oraz gwiazdkami (od 2 do 5). Ilość gwiazdek na polu wskazuje którą z 4 rodzajów kart z ćwiczeniami należy pobrać do wykonania. Im więcej gwiazdek, tym zestaw zawiera więcej ćwiczeń, a przez to jest trudniejszy do wykonania. Ikona na polu wskazuje, który puzzel z układanki zdobędziemy. Każdy z graczy musi zebrać 8 różnych puzzli tworzących układankę oraz puzzel z pucharem zwycięstwa, po który możemy pójść dopiero po zebraniu pozostałych elementów układanki.

Przebieg gry:
1. Umieść planszę na stabilnej powierzchni.
2. Ułóż karty oraz pionki w przeznaczonych do tego miejscach na planszy. Puzzel zwycięstwa na środku planszy, a pozostałe puzzle w pudełku.
3. Gracze rzucają kolejno kostkami przesuwając pionki o ilość pól przez nie wskazaną.
4. Pobieramy kartę z ilością gwiazdek wskazaną na polu, na którym stajemy.
5. Zapamiętujemy układ ćwiczeń z karty a następnie wykonujemy je w czasie odmierzanym przez klepsydrę lub aplikację na telefon Alexander Timer (do pobrania zarówno ze strony www.alexander.com.pl, jak i z instrukcji do gry.
6. Jeżeli graczowi uda się wykonać wskazaną sekwencję ćwiczeń we wskazanym czasie, otrzymuje puzzel z ikonką wskazaną na polu, na którym stał.
7. Po zdobyciu wszystkich elementów układanki, gracz wraca na swoje pole startowe i zmierza do środka planszy w celu uzyskania puzzla zwycięstwa.
8. Osoba, która zdobędzie puzzel z pucharem, wygrywa rozgrywkę.

 

Zawartość:

plansza, planszetki do kolekcjonowania- 36szt, karty z ćwiczeniami- 55szt, pionki-4szt, klepsydra, notes

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.

Wszelkie prawa zastrzeżone ©2024 e-d-u.pl

Realizacja harmonit.pl

Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu