Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Rozwiązania » Robotyka » Kodowanie CUBICO (zestaw)
Kodowanie CUBICO (zestaw)

Kodowanie CUBICO (zestaw)

Dostępność: Dostępny

Kod producenta: CUBICO

Stan produktu: Nowy

Waga: 0,00 kg

Cena: 873,31 zł

Cena katalogowa: 904,05 zł

Oszczędzasz: 30,74 zł

Ilość: szt.
Do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • Recenzje produktu (0)
Inspirująca i kreatywna gra do nauki kodowania. Łączy dwa światy: realny i wirtualny. Książki z obrazkowymi zadaniami, kolorowe klocki z jednoznacznie określonymi funkcjami i niezwykła aplikacja zamieniająca napisany kod w grę. Nauka podstaw algorytmów kodowania i podniesienie zdolności myślenia obliczeniowego odbywa się poprzez zabawę. Ten zestaw do nauki kodowania w początkowym etapie nie wymaga od uczniów umiejętności czytania, liczenia czy też pisania. Wystarczy umiejętność obsługi urządzeń mobilnych takich jak tablet lub smartfon. Bardzo prosta w obsłudze.
  • Model    CUBICO
  • Podstawowe parametry    20 kartonowych plansz w formie książek
  • Interfejs elektroniczny - komunikacja Bluetooth
  • Aplikacja na urządzenia mobilne
  • Kodowanie w postaci gry
  • Dane szczegółowe     
  • Przeznaczenie (wiek)    Gra do nauki kodowania (4+)
  • Sposób pracy    Połączenie realnych kartonowych i plastikowych klocków, kartonowych plansz w formie rozkładanych książek, interfejsu elektronicznego oraz aplikacji
  • Komunikacja    Aplikacja łączy się z interfejsem, zapisuje program w wersji elektronicznej i przekształca go na ruch i zachowanie bohaterów gry.
  • Wiedza niezbędna do pracy z systemem    Poznanie zasad gry i wykonywania poszczególnych zadań w początkowym etapie nie wymaga umiejętności czytania i liczenia. Wymagana jest podstawowa umiejętność obsługi urządzeń mobilnych (tablet, telefon komórkowy).
  • Zestaw zawiera:    20 kolejno ponumerowanych kartonowych plansz w formie rozkładanych książek ilustrujących poszczególne zadanie do wykonania - plansze umieszczone w 5 ponumerowanych opakowaniach z wyraźnie zaznaczonym stopniem trudności zadań. 35 kartonowych klocków wizualizujących podstawowe ruchy: Naprzód – symbol strzałki w prawo (10szt), Skok – symbol strzałki w strzałki w górę (10szt), Przefruń – symbol ptaka (2szt), Przepłyń – symbol ryby (2szt), Przekop – symbol kreta (2szt), Podnieś – symbol dłoni (4szt), Przesuń – symbol dłoni (4szt), Karta do wizualizacji i charakteryzacji postaci bohatera gry (1szt). 17 plastikowych klocków wizualizujących podstawowe ruchy: Naprzód – symbol strzałki w prawo (4zt), Skok – symbol strzałki w górę (4szt), Przefruń – symbol ptaka (1szt), Przepłyń – symbol ryby (1szt), Przekop – symbol kreta (1szt), Akcja – symbol dłoni (2szt), klocek do powtórzenia czynności 2 razy (1szt), klocek do powtórzenia czynności 3 razy (1szt), klocek do powtórzenia sekwencji ruchów tzw. pętla 2 razy (1szt), klocek do powtórzenia sekwencji ruchów tzw. pętla 3 razy (1szt), elektroniczny interfejs z Bluetooth z miejscami dla 5 klocków kodujących i 5 klocków do powtarzania, klocek imitujący postać bohatera gry. instrukcję obrazkową jak grać oraz organizer do porządkowania klocków, interfejsu i plansz.
  • Aplikacja gry    Działa na urządzeniach mobilnych z systemem Android i iOS bezpłatna wersja do pobrania z odpowiedniego sklepu internetowego.
  • Liczba zadań    Gra zawiera 58 zadań o rosnącym poziomie trudności.
  • Zadania zawarte w aplikacji są kolejno odblokowywane (dostępne) po ich prawidłowym wykonaniu.
  • Zadania podstawowe    Wykonanie każdego zadania z pierwszych 20 odbywa się według schematu: poznanie zadania z kartonowej planszy, wykonanie urządzeniem mobilnym skanu okładki planszy tak by plansza pojawiła się w aplikacji, ułożenie na kartonowej planszy kartonowych klocków w odpowiedni program, ułożenie programu za pomocą plastikowych klocków w elektronicznym interfejsie, obserwacji w aplikacji ruchu bohatera gry, sprawdzenie wyniku.
  • Zadania zaawansowane    38 zadań o wyższym stopniu trudności powinno być dostępne z poziomu aplikacji i umożliwiać więcej niż jedną odpowiedź sugerując różne rozwiązania w zależności od kreatywności gracza. Aplikacja powinna także umożliwiać graczowi tworzenie własnych zadań.
  • Sposób rozwiązywania zadań    Wykonanie zadań odbywa się według schematu: poznanie zadania z poziomu dedykowanego modułu aplikacji, ułożenie programu za pomocą plastikowych klocków w elektronicznym interfejsie, obserwacji w aplikacji ruchu bohatera gry, sprawdzenie wyniku.
  • Rozwązania zadań    Każde zadanie umożliwia więcej niż jedną odpowiedź sugerując różne rozwiązania w zależności od kreatywności gracza,
  • Postać bohatera gry    Menu gry umożliwia m.in. zmianę postaci bohatera i jego charakteryzacji, zmianę ustawień, moduł z piosenkami i dodatkowymi zadaniami.
  • Wymagania sprzętowe    Prawidłowe działanie aplikacji powinno być zapewnione dla urządzeń spełniających minimalne wymagania: - dla systemu Android: wersja 4.0.3 lub nowsza, tylna kamera, Bluetooth - dla systemu iOS: iPhone 4s, iPhone 5, iPhone 5c, iPhone 5s, iPhone 6, iPhone 6 Plus, iPad3, iPad4, iPad Air, iPad Air2, iPad Mini, iPad Mini Retina.
  • Liczba jednoczesnych użytkowników gry    Jeden zestaw gry umożliwia pracę uczniów zarówno w jedno jak i kilkuosobowym zespole.

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.

Wszelkie prawa zastrzeżone ©2024 e-d-u.pl

Realizacja harmonit.pl

ostatnio oglądane produkty
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu