Badanie skuteczności reklamy. Kwalifikacja A.27.5. Podręcznik do nauki zawodu technik organizacji reklamy
Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik organizacji reklamy. Realizuje treści z zakresu piątej części kwalifikacji A.27 (Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej).
Publikacja wyczerpująco omawia między innymi zagadnienia związane z opracowywaniem oraz interpretacją wyników badań rynku reklamy, ocenianiem jakości produktów i usług reklamowych według wyznaczonych kryteriów i określaniem efektywności reklamy na podstawie ustalonych wskaźników. Autorki zwracają szczególną uwagę na znaczenie oceny skuteczności reklamy na podstawie badań rynku, wskazują także na rolę wykorzystania w sondażach programów komputerowych.
Wiele informacji ujęto w przejrzystych schematach i tabelach, aby pomóc uczniowi uporządkować wiedzę. W celu umożliwienia mu samodzielnej oceny znajomości tematyki wprowadzono pytania kontrolne dotyczące wszystkich poruszanych w książce zagadnień.
Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.
Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.