Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Podręczniki » Szkoła średnia » Klasa 1 » Podręcznik WSiP Badanie skuteczości reklamy. k.A.27.5.Pdr.do zaw PG
Podręcznik WSiP Badanie skuteczości reklamy. k.A.27.5.Pdr.do zaw PG

Podręcznik WSiP Badanie skuteczości reklamy. k.A.27.5.Pdr.do zaw PG

Kod producenta: 160971

Stan produktu: Nowy

Waga: 0,00 kg


  • Opis produktu
  • Recenzje produktu (0)
Badanie skuteczności reklamy. Kwalifikacja A.27.5. Podręcznik do nauki zawodu technik organizacji reklamy
Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik organizacji reklamy. Realizuje treści z zakresu piątej części kwalifikacji A.27 (Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej). 

Publikacja wyczerpująco omawia między innymi zagadnienia związane z opracowywaniem oraz interpretacją wyników badań rynku reklamy, ocenianiem jakości produktów i usług reklamowych według wyznaczonych kryteriów i określaniem efektywności reklamy na podstawie ustalonych wskaźników. Autorki zwracają szczególną uwagę na znaczenie oceny skuteczności reklamy na podstawie badań rynku, wskazują także na rolę wykorzystania w sondażach programów komputerowych.

Wiele informacji ujęto w przejrzystych schematach i tabelach, aby pomóc uczniowi uporządkować wiedzę. W celu umożliwienia mu samodzielnej oceny znajomości tematyki wprowadzono pytania kontrolne dotyczące wszystkich poruszanych w książce zagadnień.

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.

Wszelkie prawa zastrzeżone ©2024 e-d-u.pl

Realizacja harmonit.pl

Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu