Obsługa klientów. Podręcznik do nauki zawodu technik handlowiec/sprzedawca
W publikacji szczegółowo omówiono metody prowadzenia sprzedaży. Duży nacisk położono na prowadzenie rozmowy sprzedażowej i cechy osobowościowe sprzedawcy. Scharakteryzowano typy klientów. Zwrócono uwagę na zasady etyki i bezpieczeństwa pracy związanej ze sprzedażą. Wprowadzono najważniejsze zagadnienia prawne związane z działalnością handlową. Szata graficzna umożliwia uczniowi zwizualizowanie wyposażenia sklepu, a charakterystyka pracy sprzedawcy – zorientowanie się, czy kandydat na to stanowisko wybrał właściwą drogę zawodową. Pytania kontrolne pomogą sprawdzić poziom wiedzy.
Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.
Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.